Fitness Trenér

 

 

Diagnostika svalových patologií/disbalancí

 Individuální trénink

Práce s vlastní váhou těla

Něco o mne

Jmenuji se Alžběta a jsem Váš osobní trenér.

Po vystudování střední zdravotnické školy jsem abslovovala rekvalifikační kurz Trenér Fitness v profesionální škole Norman´s Academy.

Nyní se na vás těším se spoustou zajímavých a důležitých informací.

Se vším vám ráda poradím a vše ochotně vysvětlím.

Diagnostikuji vaše svalové disbalance, které vám pak pomohu napravit.

Zacvičíme si proti bolesti kloubů a zad.

Připravím vám tréninkový plán dle vašich možností, poradím Vám se základy stravování.

Zaměřuji se především na cvičení s vlastní váhou těla.

 

"TVOJE TĚLO TVOJE VOLBA."

 

Péče o VÁS

Konzultace

V první naší konzultaci vám diagnostikuji vaše svalové patologie/disbalance. "Patologie" hrozné slovo, ale ničeho se nemusíte bát jednoduše řečeno, vám povím, které svaly máte zkrácené, které oslabené. Samotná diagnostika je velmi důležitá aby se při cvičení neprohlubovaly případné problémy. Dále probereme vaše představy, přání, cíle a stanovíme si na co se přednostně zaměříme. 

Další konzultace budou většinou připojeny k samotným tréninkům.

Správné držení těla

V dnešní uspěchané, stresové a fyzicky náročné době většinou zanedbáváme základní věci, které jsme se naučili hned po tom co jsme přišli na svět. Vytváříme si špatné stereotypy, máme sedavá zaměstnání nebo naopak fyzicky náročná,  nesprávným držením těla si komplikujeme život a to mnoha zdravotními problémy - ničíme své tělo, které je vytvořeno tak dokonale, že každá maličkost má svůj smysl.

Pomohu vám napravit držení těla v běžných aktivitách a už jen tohle vám třeba ušetří bolest hlavy, bolest zad či kloubů.

Trénink pod mým dohledem

Po stanovení vašich cílů na nich začneme společně pracovat. Vytvořím si pro vás tréninkový plán, který vždy osvěžím něčím novým a společně si zacvičíme. Vaše tělo budeme motivovat aby dokázalo víc a víc.

Cvičební plán "NA DOMA"

Připravím vám plán s cviky, které zvládnete sami doma. Plán bude většinou zahrnovat jednodušší cviky a cviky protahovací, aby se tělo správně regenerovalo po námaze. Bude to ve vaší režii.

Stravovací návyky

Společně zjistíme zda tělu dodáváte tolik energie kolik potřebujete. Postupně vyrovnáme příjem a výdej energie, upravíme přísun jednotlivých složek stravy, pomalu změníme stravovací návyky, tak aby tělo dostávalo to po čem touží. Doporučím vám vhodné potraviny.

Asistovaný strečink

Protáhneme si celé tělo a hlavně partie, které máte nejvíce zkrácené. Vhodné pro zatížené a bolavé záda.

Ceník

1 HODINA 150Kč

SESTAVENÍ TRÉNINKOVÉHO PLÁNU zdarma

Dýchání základ všeho

Abychom se naučili při cvičení správně dýchat, je důležité naučit se vnímat své tělo a umět se svými svaly správně pracovat.

Základem každého našeho pohybu je funkce svalu = jeho zkrácení.

Například když děláte sklapovačky - abyste se mohli zvednout nahoru, musí se břišní svaly zkrátit a zvednout vás.

Takže při přechodu do funkce svalu vydechneme, při návratu do výchozí pozice se nadechneme.

Proč? Nemůžeme chtít, aby se sval, se kterým pracujeme nadechoval, když je ve zkrácené pozici. Při provedení cviku vydechneme - sval zkrátíme - vyženeme z něj kyslík, poté, když se navracíme do výchozí pozice - sval uvolňujeme - nadechujeme se - díky tomu sval do sebe může „nahltat“ co nejvíc kyslíku – nadechnout se, odpočinout si.

NIKDY NEZADRŽUJEME DECH!!!  IKDYŽ JSME VE STATICKÉM CVIKU, KDE MUSÍME VYDRŽET NAPŘ.20s - PRAVIDELNĚ DÝCHÁME!

Teď víme kdy dýchat, na závěr musíme vědět jak dýchat!

Správně dýcháme do břicha.

Představíme si v břiše balónek, který nafukujeme od spodu nahoru a roztahujeme ho do všech stran, do boků, do zad, nahoru. Hrudník se téměř vůbec nezvětšuje, pouze se lehce zvedne nahoru směrem ke stropu, ne „k hlavě“. Nádech nosem, výdech ústy.

Při výdechu vypouštíme vzduch opět od spodu nahoru.

Dýcháni do břicha je velmi důležité pro stabilizaci core a pro prácí příčného břišního svalu.  

Pozn. Dýchat do břicha bychom měli stále ne jen při cvičení :)

Kontakt

Alžběta Najvarová
730 108 830

Komentáře

Facebook

Top